شرکت تعاونی دهیاریهای فریدونشهر

بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ


🔰توضیحات تکمیلی🔰
🔴در بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر حق بیمه پرداختی با کمک دو برابری دولت انجام میشود.
🔴علاوه بر روستائیان، کشاورزان و عشایر، کلیه ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر نیز با شرط سنی 18 تا 50 سال و عدم بیمه پردازی در صندوق تأمین اجتماعی میتوانند در این بیمه ثبت نام نمایند.

🔴بیمه روستائیان و کشاورزان دارای 8 سطح واریزی متناسب با توان مالی افراد (از 240.000 تومان تا حداکثر 540.000 تومان برای یکسال) و افرادی که سطح بالاتری انتخاب نمایند در زمان بازنشستگی دارای حقوق و مزایای بالاتری خواهند بود.که این مبالغ مربوط به سال1397 میباشد و تمامی این مبالغ سالانه نسبت به تورم افزایش می یابد.

🔴بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر دارای سه قسمت اصلی بیمه یعنی بازنشستگی ، از کار افتادگی و مستمری فوتی بوده و فاقد  بیمه درمانی می باشد.

✅👈بازنشستگی این بیمه در سن 65 سالگی با حداقل 15 سال سال واریز حق بیمه  میباشد.
🔴از کار افتادگی این بیمه و تامین اجتماعی به یکصورت بوده و  امور مربوط به کمیسیون پزشکی هردو بیمه در یک مرکز انجام می گردد.
🔴پرداخت مستمری(فوتی) هم  شامل افرادی که تحت تکفل فرد بیمه شده باشند  از جمله همسر، دختر مجرد و غیر شاغل و پسر زیر 18 سال انجام می گیرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۱
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی